Autor Wiadomość
sn!ff3r
PostWysłany: Nie 3:27, 28 Gru 2008    Temat postu: Puchatek [ZombieMod]


  • √ Nazwa: Puchatek ZombieMod
    √ IP: 91.203.135.6:27015
    √ Ilość slotów: 32
    √ Godziny uptime: 24/7
    √ Czas mapy / rundy: 20 minut + głosowanie na przedłużenie / 4 minuty

  • ي Modyfikacje na serwerze - wtyczki, pluginy
    √ Oparte na Zombie Plague
    √ Automatyczne dołączenie do drużyny + wyłączone okienko startowe - wchodzisz i grasz
    4 klasy zombie, każdy ma swój oddzielny model oraz łapki
    √ Świetny model Nemesis
    √ Ranking, komendy /rank oraz /top15 działają
    Duże, jasno świecące latarki, koniec z kompletnym niedowidzeniem
    √ Na każdej mapce pada deszcz, mgła, oraz jest ciemno, w celu dodania klimatu
    √ W rundzie nemesis amunicja jest nieograniczona
    √ Spadającym zombie z wysokości nie jest zabierane HP
    √ Odrzut z pompki (m3), mniejszy dla "Big zombie" niż dla innych
    √ Co dany inwertał czasu (losowany) losowe dźwięki dodające klimatu
    √ 10 sekund po starcie rundy niższa grawitacja
    √ Pokazane na chacie przy rzucie granatu jego typ - podpalający, zamrażający, flara
    √ Koniec z blokowaniem! Blokuje ktoś Cię?! Naciśnij i trzymaj E, będziesz mógł przejść przez niego
    System kupowania, możliwość kupienia za paczki różnych rzeczy, np. bazooka
    √ Paczkę dostaje się za zadanie 500 obrażeń, zabicie zombie bądź zarażenie gracza
    √ Bindy do szybkiego kupowania granatów - buy_napalm, buy_frost, buy_flare
    √ Dla ludzi możliwość zakupu spadochronu, ma się go do śmierci / zarażenia
    Bazooka - możliwość kupienia (strzał co 5 sekund), dodatkowo na każdej mapie co rundę można znaleźć jedną bazooke
    √ Jeżeli nikt przez dwie sekundy nie zadaje zombie obrażeń, regeneruje im się życie
    Graczom mającym mało życia bije serce
    √ Zombie mają dźwięk machania i uderzania łapkami
    Ostatni żywy gracz pokazywany jest na radarze
    √ Na każdej mapie są stacje regeneracji HP - jednorazowo można wziąć 50HP, co 30 sekund, lecz aby móc skorzystać nie można mieć więcej niż 250HP dla ludzi oraz 2000HP dla zombie
    √ Dwa główne tryby gry: Plague oraz Massive
    √ Kompletnie losowe spawny na mapach, koniec z odradzaniem się graczy obok siebie
    √ Na końcu każdej mapy głosowanie czy przedłużyć ją
    √ Każdy zombie może co 5 sekund używać longjumpa
    √ Granaty podpalające, zamrażające oraz flary w 4 kolorach (niebieski, zielony, czerwony, biały - również dodają klimatu)
    Oraz wiele, wiele innych - wejdz i sie przekonaj!

  • ي Opis moda
    Jest to znany wielu osobom zombie mod "infection" - na początku rundy jeden gracz staje się zombie i ma za zadanie zarazić resztę graczy. Zarażony gracz staje się zombie takim jak poprzedni - ma za zadanie zarazić resztę ludzi. Zombie nie mają żadnych broni oprócz swoich łap, ludzie mają do dyspozycji bronie. Ale to nie wszystko! Ten to nie tylko "infection" - posiada on jeszcze 5 trybów gry, "plague" (zarażane jest [domyślnie] połowę graczy, tj. na początku rundy jest połowa ludzi i połowa zombie), "Nemesis" (zostaje jeden zombie mający dużo HP, dotykając człowieka zabija go, ludzie mają za zadanie zabić go), "Survivor" (zostaje jeden gracz mający więcej HP oraz M249 [maszynówę]), "Swarm" (zombie nie zarażają lecz zabijają), oraz "Multiple Infection" (podobne do "Plague", lecz nie jest wtedy 50% na 50% tylko mniejsza ilość zombie).

  • ي Dodatkowe przedmioty do kupienia

    • Noktowizor
    • Antidotum
    • Zarazajaca bomba
    • Granat podpalający
    • Granat zamrażający
    • Flara
    • Bomba Antidotum
    • Bazooka
    • Spadochron
    • Celownik do autokampy
    • Nieograniczona amunicja
    • Nietoperz

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin